Formularz zgłoszeniowy
Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego do dnia 10.09.2025 r.
https://forms.gle/FudHJtsedfFErnUt8
Opłaty
Opłata – Uczestnik czynny:
- podstawowa opłata konferencyjna wynosi 400 zł i obejmuje: udział czynny w konferencji (wystąpienie), materiały konferencyjne, udział w wybranym warsztacie, przerwy kawowe, lunch, możliwość druku publikacji (po uzyskaniu pozytywnej recenzji) w czasopiśmie naukowym Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce (70 p) lub w recenzowanej monografii naukowej;
- dla członków PTL: 300 zł (należy przesłać skan opłaty członkowskiej za 2025 rok
na adres e-mail: odgloskidodialogu@ignatianum.edu.pl); - uroczysta kolacja dla chętnych – dodatkowa opłata 200 zł.
Opłata – Uczestnik bierny:
- opłata konferencyjna wynosi 300 zł i obejmuje: możliwość uczestnictwa w konferencji jako słuchacz, materiały konferencyjne, udział w jednym, wybranym warsztacie, przerwy kawowe, lunch;
- dla członków PTL: 200 zł (należy przesłać skan opłaty członkowskiej za 2025 rok
na adres e-mail: odgloskidodialogu@ignatianum.edu.pl); - uroczysta kolacja dla chętnych – dodatkowa opłata 200 zł.
Opłata – Studenci:
- opłata konferencyjna wynosi 200 zł i obejmuje: udział bierny w konferencji, materiały konferencyjne, udział w jednym, wybranym warsztacie, przerwy kawowe, lunch
(Uwaga! W momencie rejestracji w Biurze Konferencji w dniu 24.10.2025 należy okazać ważną legitymację studencką).
Opłat konferencyjnych należy dokonać przelewem z dopiskiem „odgloskidodialogu/profilaktyka –imię i nazwisko uczestnika”
na rachunek bankowy: 75 2490 0005 0000 4600 2204 9504 (ALIOR BANK S.A)
do dnia 20 września 2025 r.
W przypadku faktury na instytucję należy podać:
Pełną nazwę instytucji
NIP
Adres: Kod i miejscowość, ulica, kraj
Adres e-mail, na który zostanie przesłana faktura